onsdag 1. februar 2012

"Ny" stue


Her er noen bilder av en del av stua vår som tidligere ikke har vært blogget. Det har vært ferdigmalt og tapetsert i over halvannet år her, men møblene og deres plassering har ikke fungert. 


Jeg ble nesten litt svimmel da jeg så disse bildene, for det var da voldsomt med farger og mønster jeg hadde duret i vei med her. Det er mulig jeg må roe ned putevalget og bordfargen... 


Tidligere hadde vi TV-benk foran dette vinduet, og TV'en stjal mye av lyset. Nå har jeg flyttet skrivebordet to meter til venstre og nå er det det som står foran vinduet i stedet.


Vi var i Oslo i helga, og da måtte jeg selvsagt innom House of Oslo. R.O.O.M. har flyttet fra Vindern og ned til House of Oslo, og har en ganske stor Habitat-avdeling. Så da fikk jeg endelig tak i Tord Boontjes girlanderlampe. Jippi! Denne har jeg ønsket meg lenge, og jeg synes den ble så fin rundt tekstilledningen og den store lyspæra fra Clas Ohlson.


Bjørn Wiinblad-platter har kommet opp på veggen.



Jeg har kippet ut en liten haug blader i japansk papir fra Søstrene Grene i dag. Tanken er å male en trestamme på skapdørene på hobbyrommet og klistre blader på. Vi får se om det blir noe av eller ei... Men hvorfor ha hvite skapdører når det går an å pimpe dem opp ;)

16 kommentarer:

Lene sa...

Åh, så lekker stue! Syns det var fint jeg. Masse farger, masse mønster. Hehe :)

Klem Lene

Hennes sa...

Wow, me like :O) Nydelig..
Fargene var helt perfekt spør du meg.
Virkelig kjempeflott :O)

Klem Linda

Groskro sa...

Jeg synes stua ser lekker ut :-)

Marit sa...

Utrolig søt stue, men skjønne detaljer.
Liker.

ELINAS inspiration sa...

Så fint och vilken förtjusande tapet. Så glad jag blev när jag såg att du gjort ett inlägg o kul att kika in här hos dig igen.
Kram Ann-Sofie

E.R.R.Y sa...

Åååh, det är ju helt perfekt! Mycket färger och mönster gör i alla fall mig glad! :)

Kram

Kokosbollerina sa...

For en nydelig stue, men masse gladfarger. Dette var flott! :)

Johanna M. sa...

Sååå fint med masse farger, kjør på! Synes ikke at du skal roe ned i det hele tatt jeg ;) Følg fargehjertet :D

Lene i Annekset sa...

Syns det er så fint at du tør å bruke farger! Syns det var så fint med det rosa bordet ditt og den stolen ved skrivebordet! :)

Hilsen Lene

Duse Pasteller sa...

Wow! Modig tapètvalg, men det var jo bare kjempelekkert!
Fine detaljer! Vakker taklampe:)
klem,Janni

PillePalle sa...

Det var lenge siden sist! Utrolig flott stua ble!
Klem, PiOa

Tins roser sa...

Herlige farger og mønster hos deg. Du har veldig god fargesans. Ha en
varm helg og nyt dagene!

Unn :)

La luz del norte sa...

Så fine bilder. :) Herlig med et sånt lite skrivebord å pusle ved!

Fiffiga Systrar sa...

Vilket jättemysigt rum!!! Underbar tapet och superhärliga färgkombinationer! Toppen!

God natt och sov så gott!

Kram Emelie och Elin

Anonym sa...

Simply want to say your article is as astounding.
The clarity in your submit is simply excellent and
i can suppose you're a professional on this subject. Fine together with your permission allow me to clutch your feed to stay
up to date with imminent post. Thank you one million and please
continue the enjoyable work.

my blog ... voice over ip service provider New York City

obat herbal bopeng di wajah sa...

cara menghilangkan lubang bekas jerawat
Obat Herbal Bopeng Di Wajah